Thursday, April 02, 2009

Percubaan yang baru.

Salam semua,

Takde ape yg nak dikongsi-kan untuk masa ini. Aku cuma ingin meng-aplikasi-kan tips² meng-update blog melalui email. Saja nak cuba². Terima kasih Radio Bernama 24 bersama Pa'at. Banyak info berguna yg disalurkan. Aku sejak dua menjak ni selalu la dengar Radio Bernama 24 ni tiap² hari masa gi ngan balik keje. Kalo nk dgr pasal info ICT ni, jgn lupa on radio 24 jam 7.46 pagi.. haha.. aku kira mem-promo-kan jugak la radio ni..

Dulu masa radio 24 baru launch aku selalu gak la dgr. Tp dek kerana byk sgt tangan telah menyentuh kesucian radio kereta aku, frekuensi radio 24 ni pon ntah kemana. Radio aku ni pon satu hal. Dia tak reti nak auto tuning. Mmg xkan dpt channel punye.. bengong.. bln 10 ni tukar radio baru la.. tggu duit kutu.. haha..

Skg ni jam 5.30 pagi, aku kat opis dok buat keje lagi. Mcm posting yg sudah².. keje tak tentu hala..

Ok geng, aku chow dulu.

Ini lah percubaan kali pertama aku meng-update blog menggunakan email. Selamat men-cubo!!!

No comments: