Wednesday, September 24, 2008

Majlis Berbuke Pose Lagi @ Hj. Samuri Satay Kajang

Hari ni (24 September 08), sekali lagi majlis berbuke pose dilangsungkan dgn jaya nyeeee... kali ni atas kelolaan geng² seksyen 24 (geng² umah sewa masa diploma) yg dikepalai oleh Azizi & wife.

Atas cadangan yg tanpa penutup mahupun tiada persetujuan drpd AJK tertinggi, Satay Hj. Samuri Kajang menjadi 'port' pilihan. Lama tk jumpe diorg².. tau² masing² dah bawak baby.. adoi yai.. bile turn aku plak ni? mcm biasa "aku dah bukak diari sampai 2010, tp still tkde tarikh lagi" hehe..

ok geng, tutup cerita.. haha.. nikmati gambar² di bawah.. ada masa kita gathering ramai² lagi.. mungkin masa tu aku plak bawak baby.. hehe.. doa banyak².. AMIN.

Pic 1: Apes dgn gaya mengurat budak kecik umor 8 bulan.

Pic 2: Nak senyum pon sorok gigi ko yang 'tu' wan.. bisa mengiurkan gadis² sunti.. "ape nak buat, kita kan bujang pingitan" hehe

Pic 3: Azizi & wife (kepala program)

Pic 4: Apai & pasangan (kalo site mirror kete Proton korang ade problem, attack mamat ni. Dia bertanggungjawab atas segalanya)

Pic 5: Wak Yahya , wife & baby (Ryan).. Nama dah macam wing kiri Man Utd.. You'll Never Walk Alone !!

Pic 6: "Din apsal pipi budak ni tembam semacam.. takpe, biar aku kaji"

Pic 7: Ape yg ko tenung tu Zie ??? Man Utd 1 - Liverpool 2 ???

Pic 8: Meh kat uncle.. Try lagi Zie.. kasi Pulun.. ade Rezki nanti ade la tu.. dah gi ngurut?? errr....

Pic 9: Macam mane artis bole dok se'table' ngan kite ni... Ni Zack Zaidi kan?? err.... Muwahahaha..

p/s: gambar ade banyak lagi.. aku tkde mase nak upload sume.. muwahaha.. kalo mau kasi email.. tu pon aku akan sent kalo ade mase.. muwahaha..

No comments: