Sunday, July 13, 2008

Pagi 13 Julai 2008

subuh 5.48 pagi.. ade lagi setengah jam utk aku update blog di pagi2 buta ni.

Apehal la mata aku takleh nak lelap lak pagi2 ni. Kebiasaanye kalo weekdays kul 12 dah tentu padam punye. Tp arini lain la plak.. Sementara nak nunggu subuh ni, dan takde bende nak buat, aku just ngadap la pc ni ha.. susun balik file2 yg beterabur.. hard disk 160G ni pon dah tinggal 14G jer.. Ntah ape la yg aku donwload selama ni.. Sejak mula mengenali torrent 4thn yg lepas, aku rasa aku dah mula jatuh cinta dengan nya.. Ntah berapa ratus juta movie aku dah donlod. hehe.. Dan yang paling penting sejak percintaan aku ni berputik, dah takperlulah untuk aku beli DVD cetak rompak kat pasar malam dah (1 Movie = RM8, Kalo 200,000,000 Movies = kopak duit aku). Tapi kalo nak pikir2 balik, download movie kat internet pon kire rompak gak kan.. aaarrr.. LU PIKIR LA SENDIRI..

sports update:
Tranmere Rovers.. 0 vs. Liverpool.. 1 [Friendly Match]
N. Sembilan.. 1 vs. Selangor.. 2 [Malaysia Cup]

No comments: