Sunday, August 17, 2008

Futsal - Homecoming Alumni UiTM 2008


SHAH ALAM 15 Ogos - Lebih 14 pasukan yg menyertai kejohanan futsal anjuran Alumni UiTM 2008. Kalo tak silap aku FKE hantar 3 team, tp yg pasti takde satu pon team dari batch aku. Mmg aku agak kecewa gak la.. Kebanyakkan yg team yg ade adalah dari bacth bawah dan atas. Syok tgk senior2 dtg bwk anak2.. hehe.. Team aku??? hehe.. Mangkok hayun betol la.. Aku ade call sekreteriat Alumni pasal nak daftarkan nama utk join futsal. Diorang kata "Dtg je malam ni, then nanti daftar terus sblm main". Alih2 aku sampai 8.30 pm, diorg kata cabutan undi dah di buat ptg tadi. Sengal ayam.. Dah la 'goodies' pon tak dapat.. So, tak main la.. Tgk je la senior2 n junior2 yg main. Batch aku ni ntah ape la masalahnye.. Mungkin jugak tak dapat maklumat.. Iye kot.. Tapi yang pasti Homecoming 2009 aku akan pastikan batch aku akan hantar team.. Lebih kurang kul 11.00 mlm start enjin kete, terus balik Bangi; prepare utk game antara pentadbiran vs kontraktor keesokan harinye..

No comments: