Saturday, August 23, 2008

Fireworks @ Putrajaya

PUTRAJAYA 20 Ogos - ni kire 1st time la aku turun tgk bunga api kat Putrajaya walaupon last year mmg ade planning nak gi, tetapi kerosakan pada rantai basikal membantutkan segalanya.. betul, aku tak pernah nak tipu.. kat bawah ni 'attached'kan gambar2 yg sempat di'snap'. moga korang berpuas hati walaupun kualiti gambar tu pon aku tak puas hati.. kene beli SLR ni, ke tangan aku yg tak bedung?? hehe..

sampai kat area fireworks [seperti tertera pada peta di bawah] tu dlm 9.00 mlm. time tu kete dah penuh kat tepi jalan. jalan tembus ke PICC polis dah 'block'. so kebanyakkan kete parking tepi jalan je la, termasuk lah kete kerabat aku tu.. kalo diikot kan tempat kitorang 'nonton' tu jauh sket dari PICC, so view pon tak brapa nak menarik.. tp kire ok la.. so so.. show start dlm kul 10.05 pm, selama lebih kurang 20 minit. malam tu giliran kanada menunjukkan kepakaran mereka dlm mencahayakan Putrajaya.

teruskan menonton:


ramainya orang, dah mcm kat Permatang Pauh plak.. hehe..

"tu PICC ke stadium Wembley??" agak nye itu lah yg bermain di pikiran budak ni.. [idea dah ok, gambar je spoil banyak]

sungguh le pandainye diorang ni mencari pintu2 rezki... ade lesen ke ni kak?? hehe

letupan yg menggegarkan PICC

No comments: